I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ganska lyckat

Kategori:

Tidigare igår så trodde jag att allting med helgen skulle skita sig. Vi hade inte tid att åka till Västerås eftersom att Melina behövde skjuts till och hem Katrineholm för att hon ska tävla. Hanna och Emma är i Ullared hela fredagen, de flesta jag känner jag till Klaras (ja, det suger att jag inte är 18!) och då tyckte jag att jag lika gärna kunde sitta hemma för jag var så otroligt opepp i alla fall.

Men nu har vi fixat skjuts så det blir Västerås imorgon i alla fall (jippie!), sen ikväll är de partyparty med Marcus som gäller. Måste dock ta mig he på nåt sätt eftersom att vi åker tidigt imorgon, och på söndag så är det jobba som gäller. Känns som om de kommer bli en ganska givande helg i alla fall!

Nu, åter till min bok. Sen blir det shopping för mina sista slantar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: