I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

England vs. Italien

Kategori:

Har fått tid hos IV-Staffan nu iaf med mamma, ska prata praktik osv.
Har bestämt mig för två familjer som jag "fastnat" för just nu och kan inte välja mellan dom.

Antingen till Brokshire i England hos en familj med fyra barn (två av dom ska jag ta hand om för de andra två är äldre än mig) och en familj i Italien där jag ska vara sällskap åt en 12-årig flicka. Båda lägena är perfekt. Från Brokshire är det en och halv timma med tåg till London + att det är nära till affärer, köpcentrum, träningar, stränder osv. Likadant är det i Italien, fast nära till Rom och så då da.

Ska till Örebro sen och umgås lite med Hanna som just ju praktiserar på sjukhuset. Blir väl en fika och lite skitsnack som vanligt. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: