I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Yoga

Kategori:

Vaknade för kanske en timma sen av att mamma ringde. Det finns inget värre än att bli väckt genom att det ringer, hua! Men upp kom jag i alla fall, ringde till IV och berätta att jag fixat praktikplats och nu sitter jag hära. Ska försöka göra klart en liten presentation om mig och min familj som jag kan skicka till Wendy. På tal om det så har vi beställt flygbiljetten nu så 5 januari, då bär det av till England! Är så otroligt peppad och ångrar ingenting, så skönt!
Praktikplats har jag förövrigt fått på ett av Örebros mer tredigare cafén, Java.

Funderade på om jag kanske ska ta och ge mig på lite Yoga efter att presentationen är klar, det var ett tag sen faktiskt. Annars senare ska jag in till Örebro och vara med Jossan lite och sen till Java och snacka. Ikväll blir det att färga håret på lillasyster, nu ska hon bli helt kolsvart i håret. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: