I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Trevlig dag

Kategori:

Åkte med mamma till Kvarnstugan idag och lärde mig lite bokföring, lättare än att sitta på företagsekonomin i alla fall kan jag lugnt meddela! Jag pussade ihjäl mig på våran lilla kisse som är hur mysig och rund om magen som helst, gulligare kan man inte bli. Han fick namnet Solo.
Senare idag så kom Hanna hem till mig och prata lite och åkte med mig och mamma in till Örebro. Vi skulle in och prata på lite ställen om praktikplats och började inne på Java. Eureka och tro det eller ej men jag ska test-praktisera en eller två veckor för att se om jag pallar med allting och är driftig. Men jag klarar det hära, absolut! Så imorgon ska jag dit och lämna en lapp, ringa IV och säga att allt är löst och på torsdag blir första dagen. Kom och fika hos mig! :D

Köpte ett par svarta skjortor till jobbet och en ny vinterjacka. Härligt härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: