I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Toblerone vinst

Kategori:

Vi var i Göteborg igår och kollade på U-cupen som ni redan vet att lillasysters lag vann. Det var två timmars paus mellan kvalet och finalen så mamma och jag bestämde oss för att ta en vända på Avenyn för jag hade världens migrän och ville ha migrän tabletter eller något. Får dock skylla mig själv eftersom jag mådde dåligt redan dagen innan. Oförskämt men jag satt och höll för öronen när alla lag körde för jag klarade inte av ljudnivån. Trodde hjärnan skulle sprängas eller nåt! Hur som helst så hittade vi apoteket men dom stängde 14.00 och vi var dära 15.00 såklart. Eftersom att tävlingarna inte började förens 17.00 så tänkt vi att vi tar en sväng in på Julmarknaden i Liseberg. Måste erkänna att jag var rätt besviken, även fast de va mysig var det nog ingenting jag skulle åka ner en hel helg för. Men jag gick och tjurade över min migrän så mamma tog tag i mig och sa; Kom nu så vinner vi lite toblerone! Vi kom fram precis innan de skulle stanna hjulet och vi tog den sista brickan som fanns med nr: 46 - 50. Vinner gör nr 49! Ganska självklart att det var MAMMA?!?!? Det är sjukt, hon har vunnit fyra gånger på rad nu och alla gånger har hon sagt: Kolla nu när jag vinner den! eller liknande. Det är nu vi ska spela Lotto med Joker mamma ;)

Bjöd båda örebro lagen på toblerone, så nu har vi "bara" ett kg kvar. Suck.

Måste även tillägga att jag vaknade för en kvar sen. Pinsamt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: