I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hjärtegull!

Kategori:

Kärt barn har många namn heter det va?
På Java har jag blivit kallad för både prinsessan, hjärtegull, sockertopp, stumpan, lilltjejen, gumman osv. Lyckligtvis av mina kvinnliga medarbetare (lyckligtvis? jag är inte lesbisk) menar mer att skulle David börja kalla mig hjärtegull skulle jag nog inte våga mig tillbaka. Fast han ser rätt bra ut, 23 år är inte så gammalt heller! Haha. Och Adde är faktiskt gift och Josef är över 70! Ingen aning varifrån jag fått dessa smeknamn, sen när blev jag ett hjärtegull? Iofs är Linda mamma till en liten ett-åring vid namnet Fiorella, (jag vet, hur fint namn som helst!) kanske därav allt bebis-prat med mig?

På tal om bebis-prat. Endel människor är så otroligt dutti nuttiga med allting. Från småbarn och djur till ett halsband. Ta min mormor t ex. Hon kan köpa nånting för hon tycker att det är så otroligt sött och gullar med allt och alla. (För övrigt världens coolaste mormor). Mamma är inte de minsta duttig med nånting. Man tycker att hon borde ta efter sin mamma men antagligen inte? Jag är nog nånstans mitt-i-mellan, tror jag..

Hur som helst, orkar inte tänka mera just nu. Ska äta mat och kolla på Idol.
Den här gången tror jag Anna åker ut (trodde de sist me men då rök Robin E).
Eller kanske andra Robin åker ut den hära gången?
Fast jag hållar tummarna för att Johan åker, han och Anna behöver bli lite äldre.

Nej.. mat var det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: