I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

God natt!

Kategori:

Jag sa ju att Anna skulle åka ut, hon är för ung. Kom tillbaka om ett par år stumpan! :)

Hur som helst började dagen lugnt. Det brukar vara mycket mera på lördagar, inte så här segt säger Bibbi runt elva-tiden. Vid dagens slut säger hon; Jag tar tillbaka det där jag sa om segt för de va de inte alls det!

Hur intensivt som helst blev det mellan 12- 16 tiden. Fullt ös, kö och folk som letade efter bord. Det stod t o m endel med maten på brickan i handen och väntade på att någon skulle resa sig och gå för att lämna bordet till nästa grupp med människor. Helt sjukt! Men det flöt på rätt bra, hängde med och jag tycker att det gick bra och de tyckte även resten av personalen. Så bra så, var dock helt slut vid fem-tiden. Såg ut som ett spöke sa mamma sen när hon kom och hämtade mig. Tacka vettja kaffe, annars hade jag inte varit vaken tills dess.

Hur som helst ska jag ta en chokladpralin, borsta tänderna, ta en snabbdusch och sen lägga mig. Jobba frukost imorgon på Aspa med! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: