I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vi hade i alla fall tur med vädret igen

Kategori:



Satt en stund på O'Learys med Mange, Hanna, Hanna, Emma, Philip, Marina och en tjej till som jag inte kommer ihåg namnet på. (förlåååt) Satt och planerade nyår så nu är allting klaaartt.

Sen gick vi till bion och kollade. Dock bara jag, Emma, Mange och Marina. Men filmen va hyfsad. Massa Sthlm-skämt så jag med min annorlunda humor skrattade för de mesta. Marina som insisterade på att vi verkligen skulle se filmen sov(?!) nästan. Nästa gång är det min tur att välja! ;)

Nu kom mamma med egenpoppade popcorn, så puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: