I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tors & Fre.

Kategori:

I torsdags så hände det inte så värst mycket alls. Vakna och gick till Java, jobbade (praktisera då) och sen så när jag trodde att jag skulle hem gick jag till Philip istället och var med Hanna och honom. Sen kom även Emma och vi gick till Lucullus och köpte ostbågar och hyrde film (The Orphange) som vi sen kollade på. Träffade på David en stund med, (ett tag sen man såg dig grabben! Blir förhoppningsvis fest på din båt i sommar igen sen när jag kommer hem från England! ) Sov kvar hos Philip och åter till Java idag (fredag). Tyvärr sista dagen, väldigt vemodigt men jag fick en perfekt avslutning! Det var fullt med folk hela dagen. Frukosten såklart eftersom att det var fredag, men sen var det massa gymnasieelever där med eftersom att de flesta slutade skolan idag så de kom till oss och fikade. Sen var det ju lunch och fullt upp ända tills jag slutade. Fick äta när praktiken var över eftersom att det varken fanns tid eller bord till mig. Sen var det slut, över. Inget mera jobb där på de närmaste 8 månaderna i alla fall. Kramade om alla, sa hejdå och fick faktiskt (!) en julklapp av dom. En paradisask och två frukostbiljetter. Tulle mig! :D Ska ta och köpa dom nåt fint med. Blev med så kort varsel eftersom jag inte varit hemma i Kumla sen onsdag morgon.

Men nu ska vi äta chips och kolla på film. Mys-kväll med familjen för en gångsskull :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: