I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

The Cedars

Kategori:

Igår så var jag och familjen på julbord i Askersund på Sundbygården. Att det alltid ska vara så otroligt gott med julbord och även fast man försöker äta lagom så blir det alltid för mycket i alla fall. Men trevlig pratstund med hela familjen och god mat tackar man inte nej till. Så sällan vi ses alla tillsammans nu tråkigt nog.

Skulle ut lite senare med Mange och Marina hade vi planerat men det går såklart inga bussar från Askersund så efter lite övertalande och blinkande ögon så kunde min kära pappa köra in mig till Hallsberg. Halvvägs dit så såg jag att det varken gick tåg eller bussar men eftersom det var en så kort bit kvar till Kumla fick jag skjuts dit. Mina föräldrar är verkligen de bästa! Tog bussen från Kumla och träffade Mange och Marina inne i Örebro. Vi skulle på O'learys och jag var så sjukt kissnödig och trängde mig före i kön men vakten tog tag i mig och sa åt mig att ställa mig sist. Men det var så mycket folk så vi gick till MM-baren där det åter igen var otroligt mycket människor. Alla är ute på lördagarna ser det ut som? Men vi gick till café Deed, drack lite smirnoff, skrev upp oss på deras blogg-plank och fick sen skjuts till Hallsberg då vi skulle in till The Cedars.

Där var det i alla fall drag. Dricka och dansa och alltmänt jävla halt och vi höll på att krocka in i en mur-vägg i bilen påväg dit. Nära-döden-upplevelse, blä!

Hemma i Kumla runt tre tiden(?) gissar jag på. Tack för en trevlig kväll flickor och pojkar! :)

Kommentarer

  • Marina den fina 1 så klart :P säger:

    var så lite så : ) de var ju skit skoj : )

    2008-12-15 | 22:35:09

Kommentera inlägget här: