I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Mellandagarna

Kategori:

Mellandagarna = mellandagsrea. Men den fortsätter alltid efter nyår med så varför det ens fortfarande heter så har jag ingen aning om.

Har spelar RockBand som idioter hela dagen och eftersom att jag under natten blev döförkyld har jag knappt kunnat prata, gissa då hur de låter när jag ska rocka loss med en Nirvana låt? Haha, stackars mina föräldrar!
Imorgon så åker vi upp till Stockholm för att fira lite jul med mormor och morfar och kusinerna. Även ta en sväng förbi farmor. :) Det är inte ofta alls man träffar dom nu, synd det.

Hur som helst... känns som om jag gått upp 100 kg, det är väl de enda dåliga med julen att man äter tills man spyr, sen äter man mer. Ännu värre när man är hos mormor, det går inte att komma dit och INTE äta. Herregud ja, men trevligt har jag haft under dessa dagarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: