I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Idol-final igår i Globen

Kategori:

Mammas implusköp av Idol-final blev succé och vi tackar allihopa mamma för att hon kan vara så otroligt spontan ibland! Men slutade tidigare från jobbet då Adde hade försökt att få oss att fixa ihop ett "sankta lucia"-tåg då självklart han skulle vara lucia, Bettan tomtenisse och jag "stjärt-gosse" som han då kallade det. Söta är de allihopa.
Somnade i bilen på väg upp, fick nackspärr (jävla BMW) men hemma hos mormor bli allting alltid bra! :) Träffade moster Rosita och kusin Veronica en snabbis och hann pussa och krama dom, sen blev det mat och avfärd till Globen.
HEJ JOHAN-FANS! dom fanns överallt, ville springa över dom.. Nejdå men sjutton vad alla blev galna i den där lilla grabben på bara ett par veckor. For gods sake, han ser ut som om han e 12 år!? Sjäv höll jag inte på nån men visste redan att Kevin skulle vinna. Hur som helst, längst fram stod vi bredvid två killar med tomteluvor som blinkade (såg ni mig?) och trängdes med alla småtjejer. Billy hade det bra som var längre än alla andra. Men vilket drag det var! Allting är alltid så jätte mycket bättre live än på tv alltså. Svårt att förklara men skit kul hade vi, jag höll på att dö av värmeslag, trängdes, skrek, skrek mera, tog flera hundra kort tills kameran dog (vilket den såklart gjorde precis innan de skulle berätta vem som vann), ännu mera trängandes, vattendrickande och mera foton. Vilken stämning. Och Il Divo... Hade jag de pengarna så skulle jag lätt springa iväg på deras konsert nu. Mäktigt.

Men sen var det slut, jag orkade inte vänta på autografer (nöjer mig med att jag fick en timma med Darin tidigare i veckan) så vi beslutade oss för att åka hem och slocknade direkt hemma hos mormor. Puss på henne

Nu blir det dusch för snart är det julbord som gäller för denna familj, och kanske utgång senare hoppas jag på. :)

Bilder kommer med tiden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: