I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Gott nytt år!

Kategori:

Ohww pepp pepp är jag inför ikväll! Ska med 17-04 bussen in till Örebro och träffa Mange dära.

Igår var det trevligt i alla fall. Ja, sant som jag säger att jag gör nästan vad som helst för att slippa sitta ensam och tråka!

Imorse så gick jag till Java och tänkte äta frukost för den där biljetten jag fick. Det första jag får höra när jag kommer in är Linda som skriker över halva serveringen ; ÅH vad glad jag blir över att se dig och din vita mössa! Ni är allt för söta ni på Java :) Hur som helst så fick jag absolut inte betala och inte använda frukostbiljetten så det blev en gratis frukost med världens bästa sällskap. Linda, Josef och Maria. Sen kom även Adde och Bibbi så hann hälsa på dom med. På tal om det måste jag ringa.. Får göra de efter det här. :) Gick lite på stan med Hanna och Philip och köpte mig en nyårs-blåsa.

Men nu ska jag ringa Java och sen ska jag till bussen!

GOTT NYTT ÅR! och ha de så jävla kul ikväll nu folket :)

Pussssis :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: