I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Darin-träff

Kategori:



Alltså sånt hära händer inte mig! Jag vinner aldrig. Visserligen har mamma vunnit läskigt mycket de senaste veckorna men nog om det.
Satt vid datorn och skulle precis blogga om diskriminering (inlägget kommer senare) så ringer det på mobilen, dolt nummer såklart. Innan jag hinner fatta någonting så är jag mitt inne i ett samtal och blinde-dating och stalking-personer.

För ett par dagar sen så anmälde jag mig på The Voice där man kunde vinna en träff med Darin. Man skulle bara skriva in sitt namn, nr, ålder, var man bodde och låten på hans senaste hit. "Breathing your love" såklart! Sen skulle man lyssna efter sitt namn vilket jag gav upp efter samma dag för jag visste att jag ändå skulle glömma att lyssna just den tiden.
Det dolda nummret var från The Voice, DJ Jazon som sa att jag vunnit en träff med Darin och ta med mig en kompis. Total chockad och fattade ingenting stängde jag in mig i rummet för att koncentrera mig på vad han snacka om tills jag fatta att jag faktiskt vunnit. Efter det så snackade vi säkert en halvtimma och allt och ingenting. Hahah, sjukt skön snubbe du är Jazon!

Nejmen så onsdag den 10/12 så ska jag till DN-huset i Sthlm med Hanna-gullet och träffa Darin och Jazon. Hur nice är inte det?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: