I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Skolan

Kategori:

Är fortfarande rätt irriterad att vi inte har skåp eller hemklassrum så vi måste bära omkring på våra 50 kg tunga böcker hela dagarna. Sen höll jag dessutom på att somna på FeB idag, ingen direkt bra början ;). Men jag ska komma igång! På måndag följer Linda med mig hem och pluggar franska och jag ska få igång min dator och skaffa mobilbredband så jag kan ta med mig den till skolan och plugga där istället för att stå i kö på skolans datorer.

Igår fick jag min lön och brände 1500 kr på två timmar, det kändes otroligt skönt och de bästa är ju att de e lite rea just nu. Tänkte köpa ett par as snygga jeans inne på Wear It men de fanns bara i en storlek för små eller förstora. Typiskt!

oså är de kräftskiva med italiengänget imorgon och ev. Hanna och Emma. Ska bli Great! :D Bilder på de inköpta kommer inom en snar framtid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: