I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Plugg

Kategori:

Har försökt att läsa franska boken idag med mindre framgång, förstår nästan ingenting! Vissa ord fattar man ju så om man får ihop allting så lyckas man förr eller senare lista ut vad det står men annars är det totalt värdelöst! Måste verkligen plugga mera franska! Och matte med för den delen. Hihi


Men jag e sjukt nöjd med mina naglar, ska måla dom rosa nu tror jag. Flickigt värre! ;)

Hur som helst har dagen i sig varit bra, sov lite dåligt inatt bara för att syrrans hamster levde loppan i sitt hjul som slog i kanten varenda gång de snurrat ett varv. Men han får bo i badrummet inatt har jag bestämt! Linda och jag hade det sjukt roligt på 3 timmars rasten! Allting e roligt med dig gumman!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: