I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ny blogg - nya tankar!

Kategori:

Hejsan

Tillbaka igen efter ett uppehåll eftersom att jag lyckades radera min förra blogg (baradenise.blogg.se) och internet försvann i fyra veckor eftersom blixten tog allt. Får ser hur allting löser sig med det här.

Men det kommer bli samma gamla vanliga tjat om vardag, shopping, min kära rygg och älskade Stockholm!



Nu för tillfället så sitter jag ute hos mamma och pappa i skogen eftersom jag jobbar på dagarna på Aspa Herrgård. Det går alldeles utmärkt och jag trivs super bra! Alla är så snälla och trevliga men tyvärr är nästa vecka den sista och den 19de börjar skolan igen. Så tillbaka till alla läxor och prov! Men just nu ska jag njuta av sommarlovets slut, tjäna ihop lite pengar till Belgien resan och Bulgarien resan och planera resten av året!
Har fixat en lägenhet i Kumla nu medans vi fortfarande väntar på en lägenhet i Örebro. Att det ska vara så svårt att få en fyra i Örebro! Så min lägenhet i Askersund gör vi oss av med, men jag överlever!

Men nu bär det nog av till sängen. Ska upp och jobba imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: