I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Mönster klänningar

Kategori:


Så otroligt söta klänningar!
Så fort jag får lite pengar in på kontot ska jag dra ut på stan och köpa mig en själv, till budget priser dock ;)
Får hoppas på att sommaren håller i sig ett tag till så man får anvädning av den med.

Har även andra garderobsbekymmer.
Vi är mitt i flytten nu och jag måste börja packa ihop mina kläder, vilket är en himla massa kläder dessutom. Och jag använder knappt hälften! Men kan ändå inte slänga allt. Likadant med min hög av skor. Vad skajag göra av allting nu när vi flyttar till Kumla? Har två garderober och en halv byrå där typ. Just nu har jag en en kliv-in-garderob, vilket är det absolut bästa jag varit med om!
Mamma tycker jag ska slänga kläderna, i hennes drömmar. Dessutom behöver jag nytt, kan inte gå i samma gamla dag in och dag ut.
Det va som Katta sa till mig en gång " Denise, du har alltid olika kläder på dig!" Sanningen är den att jag kan inte ha samma kläder två dagar i rad. Jeans går an men aldrig linne, kjol, klänning eller liknande. Och så har det alltid varit.

Men nu får ni ursäkta, ska ta ut kladdkakan (ännu mer bakande till morgondagens 50 års fest) och ringa ett samtal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: