I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Lyx lördag!

Kategori:

Oh, trevlig lördag blev det allt med massa möten av gamla barndomsvänner och gamla grannar!

Vi åkte upp till Sthlm lördag morgon ut till skärgården och lämnade av husvagnen hemma hos fam. Tour och hälsade och fikade lite med dom. Marianne och Lojje är precis som man minns dom. Skojfriska och pratkvarnar. Deras son snygg-Johnny var tyvärr inte där eftersom att han skulle till Spanien på måndag med 7 kompisar så han var hemma i Segeltorp. Men inte led jag över der för hans lillebror Freddie (samma ålder som mig) var där och han blir bara snyggare och snyggare för varje år som går! Pluset är att de båda är elitsimmare och har världens snyggaste kroppar och sen är de otroligt snälla med. Underbarare killar får man leta efter!
Vi åkte efter ett tag hem till Jaana i Haninge eftersom att hon hade "öppethus" på sin 50 års skiva. Så vi minglade runt dära och pratade med massa gamla vänner, grannar, dagmammor och klasskamrater. Jätte kul att träffa alla igen! OCH NÄR BLEV MARTIN SÅ SNYGG!? Herregud att jag aldrig tänkt på honom förut. Han har ju iofs alltid funnits där när jag varit och sovit över hos Janna osv men jag har nog aldrig lagt märke till honom. Var nog t o m första gången jag prata me honom i lördags och då har jag ändå kännt den familjen sen jag föddes ungefär. Nejmen 20 år är bara 3 års åldersskilland, inget att oja sig över. Ska bo en helg hos dom nu i september, får se om han e hemma då!

Nejmen vi åt tills vi blev så mätta att maten satt uppe i halsen, minglade runt och jag och Nisse hade världens diskussion om belgiska öler och att svenska öler bara var vatten osv. Sen så drog vi tillbaka till skärgården igen till fam. Tour var och nu hade även fam. Seger tagit båten från sitt landställe och åkt över till Tour så vi satt uppe halva natten och snackade, åt ost och kex, spela spel, söp ( våra kära föräldrar) , grillade kl. 2 på natten och kollade OS. Lojje fick i sig liiite för mycket och stupade rakt ner i gruset och skrapa upp ansiktet. Ta det lite lugnare nästa gång Leif Arne!

Vid 4 tiden kom vi i säng och jag och Melina sov ute hos Freddie. Jag märkte inget men Melina sa att Freddie snarkade jätte högt. Och då var de endå jag som sov närmast honom, haha. Jag var dö trött!

Men nu ska jag gå och packa upp lite grejer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: