I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Jobb

Kategori:

Ska alldeles strax nanna, Tom ringde idag och sa att hon som skulle ha frukosten imorgon har blivit akutsjuk så jag fick ta över det. Jag som för övrigt hade planerat att få ha sovmorgon till minst kl. 11 imorgon på första gången på länge men den planen gick ju i stöpet nu. Lite surt men pengar är alltid bra med min taskiga ekonomi. Ska förövrigt ta en sväng i Örebro och lämna in CV och allt nu vad det heter till olika caféer osv. Hoppas på något lite mer sofistikerat än Donken. Inget fel på Donken men jag föredrar att undvika den fettiga och flottiga miljön. (Gillar det bara inte) Och förresten så ska jag inte äta på Donken ett halvår framöver from idag. Det inkluderar BurgerKing, Max och allt. Säger som Bianca, Nu ska det vara bli nyttigheter! Och vi vet båda att vi kommer svika det men man kan ju alltid fösöka! :)

Men nu ska jag kolla på Pearl Harbor och gråta en skvätt, sen blir det sova och upp kl. 6 imrn och servera frukost.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: