I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hard work!

Kategori:

Virr Kenneth, vilken chef man har! ;)

Kom till jobbet kl. 16.00 som avtalat och får reda på att vi är 3 tjejer som ska servera 7 pers. Lite för mycket personal för lite för lite gäster kanske? Så jag tog ett snack med Kenneth och han sa att jag kunde gå hem om jag ville och hade annat för mig. Visst hade jag kunnat vara där i 6 timmar och kollat på för jag får ju betalt men jag tycker det känns så värdelöst! Blir alldeles för rastlös och kommer bara vara i vägen eller irriterande. Så jag ringde hem och sa till Filippa att hon skulle säga till mamma att hämta mig också började jag gå hemåt och hem kom jag men jag fick minsann gå hela vägen hem. Haha. Filippa glömde bort mig för de va Briar på OS, dressyr.

Så sista dagen jag jobbade var igår för imorgon är de typ 6 personer med och på söndag som jag egentligen skulle varit med och hjälpt till mellan 13.00 - 02.00 sket jag i för jag ska upp kl. 06.00 nästa morgon och åka till Sthlm och lördagkvällen kommer jag inte komma tidigt i sängs heller eftersom Suss har 50 års skiva.

Men nu ska jag planera fredagen, riktig fest för första gången på länge ska de bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: