I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Frisören

Kategori:

Frisörer är något som jag sen två år tillbaka alltid kommer att frukta! Och getingar för den delen med men det hör inte in hära.

Ska iväg till kusin Emelie om en timma drygt och toppa håret endast, aldrig i hela mitt liv att jag klipper av mig mitt hår igen. Ska inte heller färga eller liknande. Räcker med att mitt hår är tunt som det är, d ska få växa ut nu bara. Om tre år är det förhoppningsvis ner till rumpan! Haha, eller inte.



Nejmen ni kan inte annat än hålla med att det blev sjuukt kort sist jag klippte mig hos en frisör! Klippte inte mig på 1 ½ år efter det. Jag kan faktiskt t o m säga att jag har aldrig blivit riktigt nöjd nån gång efter att jag varit hos frisören. Dessutom verkar jag ligga före i min tid för när jag var drygt 12 år ville jag klippa håret i page ( liknande Katie Holmes frisyr ) men det fick jag minsann inte för de va alldeles för kort och omodernt. Två år senare hade varenda jävel sån frisyr. Så no more frisörer för min del. Det blir mamma som klippe rmig hädanefter! Och Emelie ibland! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: