I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Flyttat!

Kategori:

Nu så har vi kommit iväg och jag har packat upp, städat, sorterat och slängt kläder och massa prylar och allt nu vad jag äger. Och jag är fortfarande inte klar! Ganska frustrerande, hade ingen aning om att jag hade så mycket tjafs! Men det får jag fixa resten imorgon eftersom jag inte orkar mera just nu. Har fruktansvärt ont i rygg och nacke sen igår. Har ingen aning om vad jag gjorde då faktiskt :S Men snart ska jag få lite massage av mamma och sen hoppa in och ta en varm skön dusch! Nu behöver vi inte snåla på vattnet längre heller. De ingår ju i hyran. YES! :D

Sitter på golvet just nu eftersom att vi bara har fått hit ett bord och där sitter dom och äter just nu. Resten kommer under veckan.

Måste bestämma datum för inflyttningsfesten med ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: