I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Flytt

Kategori:

Vaknade för dryga halvtimman sen och de e bara jag och syrran hemma. Resten är och flyttar saker till lägenheten i Kumla. Det ska bli så skönt att komma lite närmare civilasionen. Har tröttnart rejält på att bo här ute nu! Men som Jennica sa så är jag alltid välkommen att bo hos henne så jag tror jag ska göra upp  med skolan nån månad så de mejlar läxor och prov osv till mig eller nån anna lärare så jag kan bo uppe i Sthlm under tiden. Skulle vara så underbrt att få komma tillbaka dit! Så fort jag fyllt 18 ska jag minsann ställa mig i kö på lägenheter där uppe, inte centralt helst en bit utanför.

Men igår så fick jag i alla fall inte igång min dator IGEN så vi lämnade den till DataStefan så får vi se vad han gör med den, så sitter just nu på mammas dator. Fungerar det med om man inte räknar med att msn inte fungerar här. Det är surt. Sen åkte vi och handlade lite på IKEA och började packa in saker till lägenheten. Jobba även igår, 16.00 - 22.30. Det gick superbra! Var konferans så de va 38 pers att servera men nema problema. Föutom att hälften var as packade och sprang omkring och störde och stod ivägen bara. Men då hade vi något att skratta åt iaf!

Ska jobba samma tid idag med men tror att de bara är ett par stycken som ska äta idag så kommer no ghem tidiigare än planerat. Nu ska jag få ordning på mina kläder som ligger över hela vardagsrummet. Mamma  har klagat ett bra tag nu. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: