I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Baka liten kaka

Kategori:

Så otroligt hurtig jag är och hjälper lilla Suzanne att baka! :) Men har man inget annat för sig om dagarna då man inte jobbar så kan man lika gärna hjälpa till. Då passa det så bra med Suzz 50 års skiva på lördag som hon ska hinna med och fixa klart allting samtidigt som hon jobbar den här veckan. Så jag och mamma har fullt schå att baka och leta fram byttor osv. Men det ska bli super kul!  Just nu står det sirapskakor i ugnen, inte helt fel det!

Var till Emelie förut och toppade håret och fixade lite sne lugg och lillesyrran klippte sig as snyggt! Blev jätte avundsjuk och ville också klippa mig så. Men om jag gör det kommer jag bara att ångra mig för att jag klippte av håret. Men jag funderar ganska starkt på att klippa av det rakt av vid axelhöjd, lite längre ungefär. Det är rätt snyggt. Men vi får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: