I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Arn - Tempelriddaren

Kategori:

Sitter just nu ute i skogen hemma hos mamma och pappa igen och eftersom jag intre tog med mig min dator så kommer jag inte in på msn, men det gör inte så mycket! :)

Magne ringde för nån timma sen och bad mig komma in på fest, hade du ringt tidigare idag sötnos hade jag lätt kommit! Alltid på G för fest vettu! Hoppas ni har det kul!

Annars sitter jag och kollar på Arn - Tempelriddaren just nu. Tror inte filmen är så mycket för mig för jag har redan tröttnat. Tycker att den är lite för förutsägbar för min del, och ganska seg med. Suzanne och Hasse är här och hälsar på och pojkarna e hemma i Örebro och jag vet vad de har för sig där! Fy Philip! :p


Men tror jag ska återvänad till filmen och så om jag orkar mig igenom den. Skulle faktiskt hellre kolla på Hannibal men eftersom att de föredrar Arn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: